zaterdag 5 januari 2013

Goede voornemens

Mijn goede voornemens 


Mijn goede voornemens voor 2013 zijn: 


  • - goede punten op school 
  • - gezonder leven
  • - orde
  • - minder snel boos worden 

Nu ga ik vertellen wat die voornemens precies inhouden en waarom ik dat als voornemen heb. 

  • De eerste is goede punten op school. Ik heb al wel redelijk goede punten, maar vooral wiskunde en andere vakken met getallen kunnen beter. 
  • De volgende is gezonder leven. Dat houd in dat ik gezonder ga eten en proberen aan mijn dagelijkse portie groente en fruit te komen, maar ook dat ik meer ga sporten of dat in elk geval proberen
  • Dan orde. Dat heb ik hard nodig. Mijn kamer is HEEEL rommelig en ook in mijn hoofd ligt alles rommelig. Dit jaar ga ik proberen om mijn kamer netjes te houden en iemand heeft me vertelt dat orde in je kamer, orde in je hoofd betekent dus ik hoop dat ze gelijk heeft. 
  • En als laatste minder snel boos worden. Ik word namelijk heel snel kwaad en ik wil daar aan werken, want ik heb het gevoel dat ik daardoor alleen maar vrienden kwijtraak en ruzie krijg let de mensen waar ik van hou. 
Als jullie tips hebben voor mij hoe ik een van mijn voornemens kan waarmaken (en daar zou ik echt heel blij mee zijn), mag je die altijd in de reactie zetten of mailen naar LindeSchots@hotmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten