zaterdag 5 januari 2013

Kerstkadootjess

Ik heb dit jaar weer kerstcadeau's gekregen, en veel ook. ik ga er jullie enkele laten zien.

Als eerste heb ik een bikini voor in de zomer te gaan zwemmen gekregen.


Dan heb ik ook een tas gekregen 
Hij is heel groot en je kan hem voor vanalles gebruiken en er kan veel in. 

Ik heb een zo'n ronde sjaal gekregen. Hij is donkerblauw en rond. En warm. ;D 

 
Als vierde ding heb ik parfum gekregen. Hij is van het merk Kimmi en deze heet Niki. Hij ruikt heel zoet. 


Ik heb ook een reeks boeken boeken gekregen. Dit is de reeks Het huis van de nacht Het gaat over een vampier meisje dat haar ouders moet verlaten en samen met andere vampiers in Het huis van de nacht moet gaan wonen. Dit zijn de eerste 3 boeken (Het eerste boek dat je ziet is deel 1 en 2) en in het totaal zijn er 9 denk ik.
 Ik heb ook een superzacht dekentje met een beertje op gekregen.
En ook de nieuwe strip van FC de kampioenen. Ik verzamel die strips al sinds ik 10 ben en heb ze nu ALLEMAAL. Van nummer 1 tot nummer 74. 

En een paar pantoffels. Die lekker zacht zijn. 



Ik heb ook nog Oreos en Leo's gekregen en ook geld. 

Volgende week post ik een misschien een Shoplog ,want ik ga nog SOLDENSHOPPEN. ;D 

-x- Linde 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten